Competitie: Assen 2 opnieuw dichter bij kampioenschap, 4 en 5 komen net tekort voor winst

Drie Asser teams kwamen afgelopen week weer in actie in de NOSBO-competitie. Assen 5 ging dinsdag 4 maart op bezoek bij Bedum 2 en vertrok met een matchpunt, waardoor de titel nog altijd niet uit zicht is. Twee dagen later mocht Assen 2 in en tegen Dwingeloo wederom een achterstand na een vooruitgespeelde partij ombuigen, en opnieuw lukte dat glansrijk: een 6 - 2 overwinning, waardoor de titel nu wel zeer dichtbij komt! Als laatste ontving Assen 4 gisteravond (7 maart) de aanstaande kampioen in 2B Haren 2; één of zelfs twee matchpunten hebben er zeker ingezeten, maar uiteindelijk ontsnapte Haren 2 met een 2½ - 3½ overwinning.

Verslagen/uitslagen: Assen 2, Assen 4, Assen 5.