Competitie: eerst het zuur, dan het zoet

Sinds het vorige verslagje zijn er alweer vier competitiewedstrijden gespeeld. Vorige week vrijdag (16 november) speelde het tweede team een bekerwedstrijd tegen Van der Linde; de overwinning was binnen handbereik, maar toch werd er met 1,5 - 2,5 verloren. Toch lang niet gek! Het vierde team ging dinsdag 20 november op bezoek bij Hoogeveen 2; opnieuw waren er winstkansen, maar ook deze wedstrijd ging met het kleinste verschil verloren. Ook het derde team had zicht op de winst, vrijdagavond 23 november tegen Roden 2, maar ook hier gingen de punten uiteindelijk naar de tegenstanders. Tot zover het zuur; Assen 1 mocht vanmiddag (24 november) eindelijk het zoet der overwinning smaken, door Philidor 1847 3 met 7 - 1 af te drogen.

Verslagen/uitslagen: Assen 1, Assen 2, Assen 3, Assen 4.