Fotoreportage Open Drents Jeugd 2006

Het toernooi wordt met een toespraakje geopend.

Een belangrijk deel van de “crew”: v.l.n.r Jan Hummel, Hengelo (arbiter), Tinus Spriensma (wedstrijdleider), Sybrand Houtsma (administratie)

De TopAcht in actie – v.l.n.r Amir Nicolai, Gert Jan Rauw en Ivo Maris. En de rug van Peter Ehmen.

De TopAcht in actie – wedstrijdleider Ehmen bij Albert Jan Hummel vs Thomas Hummel; op de achtergrond het weekend-toernooi met o.a. Gerrit Asselman - M. de Lange.

De Top van de “32”. Bord 1: Celine Nicolai - Sjoerd Jan Burgsma. Bord 2: Mike de Vries - ? Bord 5: Kyra-Tiana Kers - Foppe Aize Rinzema (de latere nr 1). Bord 6: Kirsten Schuttel - ?

De jongsten van de “32” aan de lagere borden. Emma Koekkoek - Xander Weemering na 10 min.

Vrij-schaken/analyseruimte: Albert Jan Hummel, Amir Nicolai, ?, Milan Heller.

2e prijs voor Celine Nicolai (rechts van haar d’r ouders). Zittend: Harma Potze en Gea Mulder bij de wedstrijdtafel.

Milan Heller is de wisselbekerhouder na het 12de Open Drents Jeugd.

(De foto's zijn gemaakt door de familie Hummel uit Hengelo.)